iTea - quality tea!

ביקורת איכות

שמה המלא של חברתנו הוא "ITEA – תה איכותי". איכות המוצר אינה סתם סיסמה ריקה מתוכן עבורנו – מטרתנו העיקרית היא לאפשר לשותה התה הישראלי להתנסות בתה אמיתי, טעים, בריא ואיכותי.

בקרת האיכות של התה המיובא לישראל נערכת בשני שלבים:

  1. בדיקה ואישור של כל משלוח במחסניה של ספקית התה בסין. הבדיקה הזאת מתבצעת על ידי סוכננו בסין. אם מתעורר ולוּ חשש קל שאיכותו של התה אינה עומדת בסטנדרטים שדורשת ITEA, הוא מושב מיד לספקית בדרישה להחליפו.
  2. כל משלוח של תה המגיע ארצה עובר בדיקה יסודית נוספת בידי המומחים המקומיים של ITEA. הבדיקה הזאת עשויה להראות מיותרת, שכן תה לא-איכותי בעקרון אינו יכול לעבור את הביקורת הראשונה ולהגיע למחסני ITEA מסין. אולם הנוהל הזה מאפשר לשפר את מדיניותו של הסוכן בעת בחירת התה למשלוח הבא. באופן זה, לא רק שאנו מנטרים את איכות התה שלנו באופן קבוע, אלא שאנו גם מנסים לשפר אותה ממשלוח למשלוח.

כידוע, תה איכותי הוא מוצר רגיש ביותר, שאינו עומד בלחות, בחום, באור חזק, ובקלות סופג ריחות זרים. משום כך אנו עושים כל שביכולתנו כדי לשמור על איכותו הגבוהה של התה המגיע לישראל:

  1. אנחנו מקפידים על אריזות וקום מיוחדות לכל סוגי התה, אשר שומרות על טעמיו ועל סגולותיו הבריאותיות של התה.
  2. התה מגיע למחסננו בארץ בתוך זמן קצר ביותר. אנחנו משתמשים אך ורק בהובלה אווירית של התה, כך שעוברים לכל היותר 3 – 5 ימים מרגע צאתו של התה מסין ועד נחיתתו בארץ. גם במחסננו בארץ נשמר התה בתנאים מיטביים – אנחנו מקפידים על בקרת הלחות והטמפרטורה בחדרי האחסון.

באופן זה מספקת חברת "ITEA" ללקוחותיה תה השומר במידה הרבה ביותר הן על טעמיו והן על סגולותיו הבריאותיות. אנחנו ממליצים לצרוך את התה בתוך שבועיים – שלושה מרגע פתיחת האריזה, כדי ליהנות מניחוחו ומטעמו הנפלאים. המלצה זו חשובה במיוחד לגבי התה הלבן, הירוק ואולון. חשוב לא פחות להקפיד על המלצותינו לגבי שמירה וחליטה של התה. במקרה שאלה לא נשמרות, כל מאמצנו לשמור על איכות התה יורדים לטמיון.